Sinem1925 Damlakeskinn biz de özeldeyiz onlarda yanına getirsek götürün dersiniz dedi emin olun biz dedi sizin için daha iyi olsun gözetimimiz de olsun ki toparlansin diye yatırdık dedi biraz yüreğime su serpildi çok şükür
Damlakeskinn Sinem1925 aynen öle evet zor durum ama iyi olması için elden başka birdey gelmiyor hiç unutmuyorum hastaneye çıraktım elimdenkıyafeti babasının elinde puseti dünyam başıma yıkıldı ama sonra dedim burda gayet iyi hemşire sizde dinlenin biraz dedi yok iyim ben dedim eşimde kötü ama ayakta tutmaya calişiyo beni zor bela geldim eve giremedim ağlamaya başladım ama iyi ya şükür dedim rabbim evlatlarımızı korusun kimseyi evladı ile sınamasın 😔🥰
Sinem1925 Elif-Liya biraz fazla yapmışım kasmisim kendimi dikişler ağrıdı ama iyi ki başlığı açmışım içime su serpildi sagmaya çalışıyorum 1 kaşık bile olsa götürüyorlar 🙏🏻
Elif-Liya Sinem1925 benimde ilk günlerde sütüm yok diye kendimi kastım çocuk oradaydı sezeryan oldum birde sadece çocuğu cikarttiklarinda gördüm kucağıma bile almadan küveze koydular yedi gün boyunca günde sadece bir kere gorebildim yedinci günü de artık ben gidip emzirdim solunumu biraz rahatlayinca kesinlikle kendini perişan etme çok zor bir süreç Allah kimseye yasatmasin insan yıpranıyor hep sağ sütünü
Sinem1925 Duygu1403 maşallah Rabbım uzun ömürler versin tüm bebislerimize evet herkes odaya girerken bebekle girdi eşim elinde kıyafetlerle kalakaldım elimiz boş döndük dedi çok üzüldüm oda çok kötü oldu ama.cok şükür Bi kere gidip gördük moralimizi toparladik doktor geldiği saate göre çok daha iyi sıvıyı atıyor dedi 2saate bir sagiyorum şifa olsun inşallah bir an önce
yusyuvarlak Sinem1925 öncelikle hayrli olsun Rabbım sizlere bağışlasın bnm oğlumda kakasını yutmustu ve kanında enfeksiyon vardi sariligi da yüksek çıkmıştı taburcu olduğumuz gün tahlil yüksek çıkmıştı yarın gelin bir daha bakalim yükselecemi dediler ve 8 olan değer 32 ye çıkmıştı 1 saat içerisinde de tekrar yükselmişti kuveze aldılar çok ağladım oraya bebeğimle gidip de kucagimdan alıp eve boş dönmek çok zor gelmişti qma hepsi geçiyor siz bol bol süt sagmaya bakın eczaneden solgar b12 alabilirsiniz çok etkisi oluyor pekmez tahin helva yiyebilirsiniz süt yapar toparlanmanıza fayda sağlar geçmiş olsun tekrar dan
Sinem1925 yusyuvarlak çok teşekkür ederim çok zor o aşağıda biz yukarı da Rabbım Bi an önce kavuştursun inşallah dedikllerinizi soyleyim eşim alsın gelsin hiç gelmiyor çünkü sütüm
Sinem1925 Elif-Liya evet 10 saniye gördüm belki hemen goturduller koklayamadim opemedim sutumde gelmiyor cay kaşığı kadar anca olsun gelir inşallah bugün doktor demiş emzirmeye çalışalım tikanmaz emerse duruma göre bakılacak demiş
Gamzeparlak1 Sinem1925 kasma güzelim,anne sütüne çok ihtiyacı var.hem senin toparlanman için bı firsat. Kendine bak iyiles,bebeğin gelince hazır ol. Sezeryanlarda çok karşılaşılan bı durum rahat ol,bebeğin en güvenli yerde hastanede.
Sinem1925 Gamzeparlak1 her bulduğum dakika sagmaya çalışıyorum inşallah cogalacak onun için hızlıca toparlanmaya çalışıyorum inşallah Bi ar önce 🙏🏻
Zeyan Sinem1925 Çok geçmiş olsun, ben de bebeğimi doğum esnasında 3-5 saniye gördüm ve solunum yetmezliği sebebiyle yoğun bakıma aldılar. İnsan çok üzülüyor ama sağlığı için orada. Senden, benden çok iyi bakacaklar ona. Sen sütüne odaklan inşallah en kısa sürede kavuşacaksınız 💓
Sinem1925 Zeyan cok tesekkur ederim ah çok zor, dogdu yüzünü gösterdi hemen çekti elimden geldiğince dik duruyorum inşallah ikimizde sağ saglim eve gideriz 🙏🏻
Teachermom8 Sinem1925 amniyon sıvı aspirasyonu diyorlar sanırım, benim bebeğimin ciğerleri tamamen kapanmıştı ve doktorlar çok iyi konusmamasına rağmen çok şükür Allah’a iyi oldu. Merak etmeyin iyi diyorlarsa kesin iyidir. Çünkü doktorlar risk alıp emin olmadıkça asla iyi demiyor
Sinem1925 Teachermom8 evet bir sıkıntı yok diyor ama hep yuvarlak konuşuyor dediğiniz gibi risk alıp kesin emin olmadıkça.bisey demiyorlar
Sinem1925 Damlakeskinn evet orası çok zor oldu eşim kötü oldu elinde kıyafetle kapıda bekledim herkes giyindi senin adın söylendi bebek tok elimde.kiyafetle kaldım dedi yutkunamadim öyle diyince ama.suan orada çok güzel bakılıyor inşallah benim nazlı kızımda çıkacak 🙏🏻😊