Sinem1925 bu başlık beni mahvett ya benimde kızım 1 hafta yogun bakımda kaldı o bir hafta bir ömürdü sanki. 39+2 de normal dogumla dünyaya geldi solunum sıkıntısı dediler. oncesinde hiçbir sıkıntı yoktu sebebini hala merak ediyorum kendimi perişan ettim kimseyle görüşmedim yetersiz hissettim bebegim bana bağlanamıcak beni suçlucak dedim. o hastaneyi o doktoru seçmeseydim böyle olmazdı dedim. hatta bunun için terapiye gittim. hala tam aşabilmiş değilim. siz böyle yapmayın nolur. sütünüz birkaç güne gelir sürekli sağdım eşim hastaneye götürdü. sanırım yogun bakım sürecinden dolayı biberona alıştı 4-5 ay kadar zar zor emdi sonra bıraktı. 6 ay sağıp verdim sonra sağma işimi düzenli yapmayınca sütüm kesildi şu an 11 aylık ek gıda mama şeklinde gidiyoruz. psikolojinizi sağlam tutmaya calısın yoksa insanda travma olarak kalıyor. ben sırf bu sebepten bir daha ikinciye cesaret edemicem sanırım. allah dermansız hastalık vermesin ne hastalıklar var çok şükür çözümsüz değil sizinkide. orda tedavisini olup kavuşacaksınız. etrafınıza kendinizi kapatmayın ben oyle yaptım herkesten soğudum hala adapte olabilmiş değilim. bir an once kavuşmanız dileğiyle