Deletedmom_79 Selimikomom al kuzum al güzel günlerde kullan hızlı aksiyona geç ama balkabağı olacak ortam 00’dan sonra zam zam zammmmmm😄
AngelMotherr Selimikomom eeeee desene telefon bozuk diye alcak gücünüz yoksa bozdur al ihtiyacın varmış zaten 🙄
Mlk026 Selimikomom telefon fiyatları hergün artıyor ama değerleniyor diye telefon almak bana mantıklı gelmiyor çünkü garantisini de geçtim aldıktan sonra düşürdün kırdın diyelim o zaman ne olacak. Borcum harcım yok kenarda param var telefon ihtiyacım var diyorsan al telefonu ama değerlenir diye düşünmek mantıksız.
Selimikomom Mlk026 haklısınız kırılıncada yaptıracağımız yer var eşim bir zamanlar çalışmış öyle tuzlu fiyatlara yaptırmıyoruz camı falan
BuzluKahve Selimikomom Telefon sürekli elimizde. Ben yatırım gözüyle bakmadan kenarda altın duracağına elimde telefon dursun derdim. Ha değerleniyor mu? Evet. 12 bine aldım, şimdi 30 bin. Ama bu değerlenmiş demek değil, çünkü herşey zamlandı.
Selimikomom BuzluKahve aynen katılıyorum 😌 her işimiz artık telefondan diğeri dolap bekliyordu sadece
rosesbabys Selimikomom telefon alırsanız altından daha fazla kar elde edersiniz ve kullandığınızda yanınıza kalır😁
Nursena0606 Selimikomom Arkadaşım telefon değerlense ne olacak? Satıp para mı kazanacaksın? Kullanacaksın ve ömrü bitecek. Altın dursun kenarda 10 yıl geçse de para kazanırsın. Geçen sene telefon aldım. Oğlum elimdeyken bi vurdu mermere düştü ekran köşeden kırıldı ve gittim 1500 e ekran yenilettim. Ne oldu düzen tutmadı. Çünkü büyük bir ihtimalle batarya da zarar görmüş. Sıfır telefonu günde 3 kez şarja takıyorum. O zaman 8.5 tu fiyatı şimdi 15 ama masraf etsem yine verecem 5 bin. Ne anladım ben bu işten?
Selimikomom Nursena0606 ya aslında üstteki yorumları okursanız anlayabilirsiniz. Bizim tek yatırırımız o bozduracağım 22 ayar bilezik değil daha var çok şükür. Sadece o 22 ayar bileziğim olsa ve onu bozdurup telefon alsam tabi ki delilik olurdu. Fakat şu an ki telefonum iphone 8 hem eşimin eski telefonu kaç yıl kullandım. iphone yeni model çıkardıkça eski sürümleri yavaşlatıyor ve mecburen yenisini almak zorunda kalıyoruz. Bu arada kırık camla ilgili bir sıkıntımda yok eşim bir zamanlar telefoncuydu:) bu telefonum milyon kere kırıldı ucuz bir fiyata yenilettirip geliyordu
Nursena0606 Selimikomom Altını bozdurmadan alabilirsiniz o zaman. Bana hâlâ mantıklı gelmiyor. Para ile almak ayrı altın bozdurmak ayrı. Birde benim de telefon ekranı için 3000 istediler eşim arkadaşı olduğu için sadece camın fiyatını verdi. Ne olursa olsun yeni telefon eski telefon paröa değişimi çok fark ediyor fiyat olarak. Yine de siz bilirsiniz.
Selimikomom Uyukizim-33 kolumda 2 tane çıkarmadığım bilekliğim var bir daha alsam çok fazla olacak o yüzden hiç aklımda yok o teşekkür ederim yine de
-Delibal Selimikomom Başka yatırımlarınız varsa eğer neden olmasın. İphone özellikle üstüne koyuyor. Üzerine koymasa bile on sene içerisinde birkaç Android’e bayılacağın parayı tek bir telefona vermek daha mantıklı geliyor bana.
Selimikomom -Delibal aynen android pek beğenmiyorum çok kez kullandım android fakat iphone gibi değil ya 🙃
orkideSeverim ArvenMom aynen aldığın fiyattan zarar edip satmıyorsun uzun sene nler bile kullansan değeri düşmüyor
ArvenMom orkideSeverim diyorum ya eşim apple çalışıyo bu piyasanın içinde olmayan bilmiyo ama asla kaybettirmiyo evde imac var şuan satsam 160 bin tl yapıyo aldığımızda 40 bin tl kaybettirdi mi hayır (: