Selimikomom telefon kullanılan bir alet, değerlenir ama satarken sonuçta 2. el olarak satacaksınız, ciddi bir değer kaybı olur, aynı zamanda sizin telefonunuz değerlenirken diğer tüm telefonlar da değerlenir, siz bugün altın bozdurup aldığınız telefonu ileride bir gün sattığınızda kâr elde edemezsiniz, hatta sattığınız telefonun parasıyla aynı model veya daha yüksek bir telefon da alamazsınız. Ama altın değer kaybetmez. Tercih meselesi, bozdurup telefon almak istiyorsanız size kalmış, ‘o da değerlenir’ düşüncesi tamamen kendini avutmak olur :)