Kızlar merhaba altın bozdurup telefon almak mantıklı bir iş mi sizce? Dolapta duruyor yatırım amaçlı değil kocam öylesine almış bende takmıyorum çünkü çok babaanne işi almış. Dolapta duracağına o altını bozdurup telefon alsam zarar mı ederim bilemedim üstüne bir de ata liram var onu ekleyip iyi bir telefon almak istiyorum kendime yoksa altın dursun ne olur ne olmaz diyip dolapta yine bekleteyim mi🙂