Vmerve Blossom00 bestiron kullandım c vitaminli güzeldi oğlum seviyodu ve dişlerde sararma yapmadı vegaferon dişte sararma ve huysuzluk yapıyor diye duymuştum
Cadisilla Blossom00 yeni nesil damlaları oneririm bestiron temiz içerikli mesela vegaferon bize karın ağrısı yaptı oğlumun huyu değişmişti onu kullanamadik hiç d vitamini olarak da pedia kullanıyoruz oda temiz içerikli
Mlkky Minikmollam_52 henüz dislerimiz çıkmadı ama ben araştırırken yapmadığını hatırlıyorum yapsa bile zaten süt disi onlar çıkacak içeriği cok temiz kabızlık falan da yapmıyor
Hilalramazanalperen AyKUSUM ablamda kullanmadı değerleri eksik çıktı bir yaşından sonra başladı kullanmaya
DenizinAnnessii birkizannesi-35 bizde onu kullanıyoruz ama kullandığımdan beri aşırı iştahsızlık başladı bizde. Önceden de çok iştahlı bir bebek değildi ama kan damlasına başladım baslayali olan iştahla gitti
queen_mom Blossom00 bestiron.icerigi temiz güvenle kullanıyoruz . Tadı da çok güzel kızım severek içiyor
Mervim queen_mom kaç aylıkken başladınız. Kan testi yaptırdınıx mı? Bize doktorumuz vermedi. Kızım 4.5 aylık.
[silindi] Securtymom döke saça 😂 içmek istemiyor haklı olarak, ben de tam dozunu veremiyorum hiç ne geçerse boğazından kârdır diyorum artık
Securtymom [silindi] bizim kan değerlerimiz düşük onu kullandık yarım yamalak bi ay içeremediğim halde biraz yükselmiş ama içiremiyorum diyince doktorumuz değiştirdi ferro zinc verdi onu severek içiyo şükür
Mahimdeniz [silindi] kullanımı nasıl acaba aç tok farkediyor mu bize de doktor sidefer verdi yarın başlayacağım
[silindi] Mahimdeniz bize doktor öyle bir ayrım söylemedi ama yetişkinlerde aç karnına veriliyor. Ona göre verdim ben. Bir de süt ürünleri ile tüketilirse Demir emilimi azalıyor.
Senaaydin Pnay kan ilacını bende ocean kullanıyorum da mamayla karıştırıp içirsem sorun olur mu bilginiz var mı sadece damlayı verdiğimde geri çıkarıyor sürekli
Biz3kisiyiz_ Mrymmdfnmm benim kızımda tam tersiydi bayılıyor kaşık kaşık versem içer 😂 bende tadını beğenmedim ama o çok seviyordu 😂 biz bıraktık artık 9. Ayda kan değerleri normal çıkmıştı 🙏