2522 CaninannesiCemre Evet ferrum benim oğlumun baya depolarını doldurdu bizde damlatilmali olanini kullaniyoruz
minikmucizem34 Poyrazimmm ahh keşkee bol bol emzirenilsem 3. aydan beri meme reddi var hala düzelmedi uyanıkken emmiyor uykuda emiyor sadece şuan 4 ay 13 günlük kakasınıda yapıyor problem yok günde 2 bazen 3 kere yapıyor ama rengi yeşil oldu damladan sonra
Asel-53 D vitamini ocean bi diye Marka var yanlış yazmadıysam ilk 6 ay kullandım şimdi ikisini de devletinkileri kullanıyorum bişey yapmadı
Arzugok Abdisumeyye birkaç gün problem yaşadık 3 gün sonra geçti şimdi 9 aylık kızım düzenli vermiyorum hergün haftada 1 yada 2 şimdide sıkıntı yaşamıyoruz
Elamerve23 Blossom00 orzaxın ürünlerini kullanıyorum ben bebegimde micfrofer kan damlasını ama tadını beğenmiyor iciremedim bir türlü 🙄
Yasemin23 yanikkozaanne aynılarını kullanıyorum bestiron kabız yaptı kaka rengi değişti oysa çok araştırmıştım bu tarz şeyler yapmayacağını düşünerek tercih etmiştim
Kirazylmz Blossom00 Merhaba canım ben ikisinide beğenmedim d vitamini olarak ocean D3 400 kullanıyoruz kan için de aynı şekilde ocean microfer damla kullanıyoruz gayet memnunum ve kaliteliler :)
Artemiss_ Blossom00 Sağlık ocağının verdiğini sakın kullanmayın. Diş çürümesi kabuzlık yapıyor biz bestron başladık bebeğime ağır geldi Newvit e geçtik su an şükür sorun yok sevdi
bilgekizinannesi Blossom00 ocean microfer kullandım önce işe yaramadı değerler artması hiç, bir de ağız çevresi kızarıyordu alerji yaptı sanırım. Sonra bestiron kullandım 1 yaşta değerler çok iyiydi.
Affan27 yanikkozaanne bende ocean aldım 4 buçuk aylık bebeğim miktar olarak ne kadar kullanıyorsunuz birkaç eczaneye sordum farklı farklı söylediler