AyKUSUM Biz de ocean kullanıyoruz da aklımıza gelince çoğu zaman unutuyorum ben , hiç bir ilaç damla vermiyorum anne sütü ile besleniyor zaten
Abdisumeyye AyKUSUM benim kızımda öyle sadece anne sütü alıyor ek gidaya geçtik yavaş yavaş alerji oldu bu aralar vermiyorum ama d3 damlasini veriy3oeum her gün
Hilalramazanalperen AyKUSUM ablamda kullanmadı değerleri eksik çıktı bir yaşından sonra başladı kullanmaya
Arzugok Blossom00 hem kabızlık hem hazımsızlık yaptı içeriği çokta temiz değil biZ ocean microfer kullanıyoruz çok memnun kaldık
[silindi] Blossom00 sidefer kullandık ama ek gıdaya geçince keçiboynuzu özü verdim her gün azar azar. Kan değerleri çok iyi çıktı sideferi de bıraktık
Gamzeliff [silindi] merhaba keçiboynuzu özünü ek gıdaya geçince ne zaman verdiniz acaba bende istiyorum ama kaçıncı ayda başladınız kaçıncı ayda verdiniz
Arzugok [silindi] doktorumuz bizede aynısını dedi hatta ete geçtiğinizde işte pekmeze falan bile ihtiyacınız olmayacak en doğal demir deposu et dedi direk vücuda karışıyormuş
Mahimdeniz [silindi] kullanımı nasıl acaba aç tok farkediyor mu bize de doktor sidefer verdi yarın başlayacağım
Zumrakarakiz [silindi] keçiboynuzu özü nü nerden aldınız acaba öğrenebilir miyim birde kaç aylıkken başladınız tam olarak
[silindi] Arzugok evet evet et ıspanak keçiboynuzu. Mutlaka bunları vermeye çalışıyorum. En iyisi en doğalı
Abdisumeyye Blossom00 Ocean microfer damla aldım ben vegaferon kabiz yapıyor déndi oğlumda kullqmdim.ama hatırlayamadım kabiz yaptığını kızıma eczaneden qldim o yüzden
Arzugok Abdisumeyye birkaç gün problem yaşadık 3 gün sonra geçti şimdi 9 aylık kızım düzenli vermiyorum hergün haftada 1 yada 2 şimdide sıkıntı yaşamıyoruz
Melegimekavustum Blossom00 18 aylık kızım 4. Aydan beri bestiron kullanıyoruz. Kabızlık falan yapmadı gayet iyi .
minikmucizem34 Poyrazimmm bizde onu kullanıyoruz ama kaka rengi yeşil olmaya başladı vermeye devam edim mi sizde de oldu mu
Oyle-iste Blossom00 sağlık ocağının verdiği kan damlası hiç vermedim 5 aylıkken başladım kan damlasına 4 te vermedim sidefer kullandım 8 buçuk aylıkken kan verdik tüm değerleri normaldi şuan 11 e girmek üzere hala da sorun yaşamadık tabi her bebeğin gelişimi farklı
MinikPandam_ Blossom00 monovit d3 ve ocean microfer kullanıyoruz. Vegaferon kan gibi kızım tadını sevmedi
Poyrazimmm minikmucizem34 4. Aydan sonra kaka rengi değişir korkma ver bende senin gibiydim ama doğal seyler tabi bilmiyoruz hardal sarisi ve yesil arasında gidip gelir senin yediklerinden de kaka rengi değişir korkma 1 hftaya kdr kaka yapamiyabilir korkma öyle olursa 1 çay kaşığı sızma zeytinyağı ver hmn kaka yapar poposuna zeytinyağiyla masaj yap yine kaka yapar bunlar olacak hiç endişe etme bol bol emzir en güzel şey emzirmek bı sure sonra azalacak emzirmeler bu sefer ozluyeceksin🥺 tadını çıkar
minikmucizem34 Poyrazimmm ahh keşkee bol bol emzirenilsem 3. aydan beri meme reddi var hala düzelmedi uyanıkken emmiyor uykuda emiyor sadece şuan 4 ay 13 günlük kakasınıda yapıyor problem yok günde 2 bazen 3 kere yapıyor ama rengi yeşil oldu damladan sonra