Mervim queen_mom kaç aylıkken başladınız. Kan testi yaptırdınıx mı? Bize doktorumuz vermedi. Kızım 4.5 aylık.
queen_mom Mervim 4 aylıkken başlanıyor dedi doktorumuz ama ben başlamadım.5. ayda başladım.yok kan testi yapılmıyor daha küçükler.9. ayda yapılıyor galiba kan testi. Duruma göre damlayı kesiyoruz yada devam.ediyoruz. doktorunuz niye baslatmadi acaba
Securtymom [silindi] bizim kan değerlerimiz düşük onu kullandık yarım yamalak bi ay içeremediğim halde biraz yükselmiş ama içiremiyorum diyince doktorumuz değiştirdi ferro zinc verdi onu severek içiyo şükür
Barbie_010 Blossom00 vegaferon kabızlık yaptı bizde doktorumuz sidefer kullanın dedi 2 haftada kabızlık çözüldü gibi. Monovit D3 kullanıyoruz bide
mavikelebek_ Blossom00 Blossom00 vegaferon fazla paraben içeriyor daha temiz içerikli bir ilaç kullan kesinlikle önemli olan sadece yan etki değil içerik de çok önemli cildine sürmediğimiz maddeyi bebeğe ağızdan vermek ne kadar mantıklı ? D vitaminini kullanabilirsin onu ben de kullandım işime de yaradı
irmarose Blossom00 bestiron kullanıyorum hem temiz içerikli hem de içeriğinde c vit var c vitaminiyle demirin emilimi daha iyi sağlanır kabızlıkta yapmıyor tavsiye ederim
[silindi] Mahimdeniz bize doktor öyle bir ayrım söylemedi ama yetişkinlerde aç karnına veriliyor. Ona göre verdim ben. Bir de süt ürünleri ile tüketilirse Demir emilimi azalıyor.
Mlkky Minikmollam_52 henüz dislerimiz çıkmadı ama ben araştırırken yapmadığını hatırlıyorum yapsa bile zaten süt disi onlar çıkacak içeriği cok temiz kabızlık falan da yapmıyor
dy22 Blossom00 vegaforon benim bebegimi huzursuz etti uykuları azalttı surekli agliyordu arastirdim icinde paraben falan varmis buradaki kizlarin tavsiyesi uzerine ocean aldim baya memnunum severek iciyo 5ay25 gunluk
queen_mom Mevamooms canım ocean Devit güzel ama kan damlası maalesef temiz değil. Bestiron araştırmanı öneririm.temiz içerikli kabız yapmıyor
My00 Mom_babyy yanlış bilgi verilmiş sanırım ilk defa sizden duydum tüm sağlık Ocağıkları ve doktorlar kan ilacını 4. Ayda d viti ise 7. Güden falan kullanın diyorlar
Mervim queen_mom anlamadım bana 6. Ayda kan testi yaparız. Düşükse başlarız dedi ama herkes kullanıyor