AA201207 CmreKSidar inşallah en kısa sürede halledersiniz Emzirme danışmanından yardım almayı denediniz mi
Deletedmom_79 CmreKSidar farklı pozisyonlarda denedin mi? Ters beşik, rugby tutuşu, yatarak ya da ayakta? Bunların yanı sıra mesela 3 saatte bir yapıyosan 4 saatte bir teklif et belki açlık süresinin uzamaya ihtyacı vardır. Bir de hafif geriye ver kendini emzirirken tazyiği azaltırsın
CmreKSidar Deletedmom_79 denemez miyim ayakta zıplayarak ve gezerek alıyor çok nadir ama bende acaba 3 saatte acıkmıyor mu diyorum
BetulDefnee Benim bebek çok acıkırsa veya yeterince acıkırsa da reddediyor, veya emmek istediği anda vermezsem sinirleniyor, bazen mecbur önden az mama veriyorum siniri geçiyor meme veriyorum
yagmurkokusu_ CmreKSidar inst bir kaç emzirmedanısmanıyla görüşmüştüm sütüm ilk zamanlar tazyikli geliyor diye yazmıştım mesaj atarsanız size dönüş yapıyor hatta sesli mesaj bile atıyor bilgilendiriyor bana şunları demişti İlk sütünü sağ İkinci emzirirken diğer göğsünün ucuna bastır.
CmreKSidar yagmurkokusu_ sütümü sağıyordum ama benim ortalarda bile birden tazyik olabiliyor belli olmuyor
Cscs Ben de aynı sorunu yaşamaya başladım bebeğim bu hafta 3 aylık son günlerde gündüz zar zor emziriyorum. Memeye gelince ağlıyor bir tutup sonra kafasını geri atıyor. Bizim atak haftasıymış belki ondandır dedim ama kilo alımı da yavaşladı çok üzülüyorum. Aç olsa emer herhalde diye düşünüyorum ama yine de içim rahat değil.
CmreKSidar Cscs 3 aylığız bizde cumartesi kontrolümüz var kilo alımı ne durumda bilmiyorum ama insallah geçer benimki mama da kabul etmiyor
saripitircik CmreKSidar 7.aya kadar hep yaşadık bizde. Benim sütüm tazyikli geldiği için her ayın 10-15 günü meme reddi yaşıyorduk çok şükür artık geçti o süreçler evet zor ama geçici dönem biliyoruz ki sabırla ayakta gezerek emdirirdim hep ben öyle rahat emiyordu
CmreKSidar saripitircik sürekli yaşamak yorucu oluyor tam geçti diyorum yine başlıyor insallah bizde atlatırız
Deletedmom_79 CmreKSidar olabilir sütün tazyikli çenesi de güçlü çekiyorsa normal. Bir saat daha koy normal bekleme süresinin üstüne dene bakalım. Ama yine de aklında da bir emzirme danışmanı olsun böyle durumlarda hemen aksiyon alırsınız.
Cscs CmreKSidar bizim de cuma kontrol ben emmiyor diye sağlık ocağına götürüp tarttırdım bu ay 600 gr almış. Doktor daha bir şey demedi inşallah sorun olmaz. Sizinki için de iyi çıkar umarım kilosu. Sıcak havalar da etkiliyor belki bebisleri bilemedim ki
CmreKSidar Cscs evet aşırı terliyor emerken birde Muğla dayız cocuk böyle sıcağa alışkın değil ki gözüme kilo almış gibi geliyor ama kontrolde belli olacak
Denizbkr CmreKSidar yatarak emzirmeyi denediniz mi? Akış biraz yavaşlıyo diye biliyorum. Benimde arada çok hızlı geliyo ilk an. Emmek istemezse yatıyorum üzerime alıyorum bebeğimi öyle emiyo söylene söylene 😬