CmreKSidar sizinle bebeklerimizin arası yakın. Atak dönemi yeni bitmiş olsa gerek, ben de aynı problemi yaşıyorum ara ara. Ayağa kalkıp tıkıyorum ağzına ağlayarak alıyor, alınca bırakmıyor emiyor ama aldırana kadar boğuşuyoruz biz de. 12 hafta atağında başladı devam ediyor hala umarım geçer.