CmreKSidar 4 ay 10 günlük bebeğim, doğduğundan beri meme reddi var. Ara ara düzeliyor gibi oluyor yine başlıyor. Meme reddinin belli sebepleri var. 1. Süt az, 2. Süt çok, 3. Biberon kullanımı, 4. Emzik kullanımı, 5. Atak dönemi, 6. Bebeğim çok gazlı olması. Benim sorunum tazyikli süt. Hiçbir şekilde düzelmiyor, o yüzden alışana kadar kavga dövüş emziriyorum. Son bir aydır mama da veriyorum artık.