balbocegi788 hiç kaçamak yapmadım ben çok iradeliyim
Zayıflamak söz konusu ise aç kalmaya razıyım
Çok takmıştım kafama ve çok şükür hersey istediğim gbi gitti
İlk günler acıktım sonrasında ara öğün bile yapmadım diyetisyenim hatta kaç kez ara öğünlerinj mutlaka yap demesine rağmen yapmıyorum