yamans Yusuli tv otizm yapmaz var olan otizm belirtilerini arttırır. Yani normal gelişim gösteren çocuk ne kadar tv izletirseniz izletin otizmli olmaz. Belki az konuşur az tepki verebilir psikolojik problemler yaşayabilir o şekilde
cheesecake yamans gittiniz doktor otizmin doğuştan olduğu kesin değil yediği ictigi şeylerden bile olur dedi şaşırdık kaldık ilk kez böyle bişey duydum
cheesecake Nanem123 ismine bazen bakmaması ve hiç kelimesinin olmamasından dolayı götürdüm ben otizmli belirtilerini okuduğumda çoğu çocuğumda yok zaten ama buna rağmen yüksek denildi neye göre otizm oluyo anlamış değilim Dediğim gibi isaret parmağını kullanır Yaşıtlarıyla oynar Göz teması kurar Basit komutları yapar al ve yat kalk otur ye kuleleri dizelim falan yapar veya suyu getir derim getirir Kardeşini yok saymaz kıskanir Oyuncaklarıyla gerektiği gibi oynar Dönen seylere ilgisi yoktur Kitap görsellerini sürekli eliyle gösterir söylemizi bekler Yanlış söylediğimiz de görselleri geçmez dogrusunu söyleyene kadar yüzümüze bakar Bunların normal olduğunu düşünüyorum Doktorumuz geri geri yürümeyi sordu onu yapmıyo hayali oyun kurarmi dedi onuda yapmıyo
112233445566 cheesecake hayali oyun mesela hiç bos bardaktan bişey iciyomus gibi yapma telefonla konusuyormus gibi şeyleri yapmıyor mi.
Nanem123 cheesecake kesinlikle ve kesinlikle otizim değil sadece biraz duyu bütünlemeye ihtiyacı var şimdi ki doktorların bazıları hariç çoğu direk olarak otizm teşhisi kouyor başka doktora götürün benim oğlum değilse sizin hiç değildir benim oğlumda yaşıtlarıyla oynar herkesle iletişim kurmaya çalışır kıskanır otizimliler bu tarz duyguları bilmezler benim oğlum şuan duyu bütünleme eğitimi alıyor
Catlakbiranne cheesecake Anlattıklarınız otizm olmadığını söylüyor TV ye bağlı uyaran eksikliği diye düşünüyorum Hayatınızdan tamamen çıkarınca ve bol bol konuşunca düzelecektir Özellikle babası sürekli konuşsun zorlamayın çocuğunuzu sadece konuşun Bir anda açılacak göreceksiniz ✨
cheesecake Benisahtesevme2 Basit komutları alıyo canım göz teması kuruyor oyuncaklarıyla gerektiği gibi oynuyor çok TV maruz kaldığı için ismene bazen bakmiyo ve hiç kelimesi yok carsamba günü herşey belli olucak inşallah biseyi yoktur
endoplazmikretikulumiste cheesecake yediğü içtiği derken şöyle otizmli çocukların çoğunda bağırsak problemleri vardır , hazır paket şeyler yememeleri gerekir ve hatırlayamadığım kimi gıdalar onlara iyi gelmez beslenmesi düzenlenir otizmli bebeklerin bu yüzden Google da bulabilirsiniz tv varsa işin içinde uyaran eksikliği oluyor genelde ve kreş önerilip bir bakılıyor akran öğrenmesi yapıyor mu zamanla açılacak gibi mi diye oyun grubu bakın bi
112233445566 cheesecake ağzın burnun nerde diyince gösteriyor mu Komut alıyormu kalemi ver deseniz gidip getirir mi İşaret parmağıyla işaret ediyor mu Dışarda kedi kış felan görünce size bakıp gösteriyor mu Bay bay yapıyor mu Adına bakıyor mu Bunlar önemli konuşma bazen yanıltıcı olabiliyor
cheesecake 112233445566 göz, burun,ayak ,kulak,ağız ,el,saç hepsinin yerini bilip sorduğumda gosteriyor bay bay yapıyor Basit komutlar alıyor dışarda kedi veya köpek gördüğünde ayyy diye seviniyor sevmek istiyor İsmine bazen bakmıyor
cheesecake 112233445566 hayır onları yapmadı kumandayla telefonda konuşuyormuş gibi mırıldanir ama bu sayılmazmis doktor terliği araba yaparmi bı siseyi telefon gibi kullanırmi dedi ama bunları yapmıyor
112233445566 cheesecake doktor neye göre yüksek dedi acaba maşallah çoğu şeyi yapıyormuş başka doktora da gosterin bence
cheesecake 112233445566 evet düşünüyoruz başka doktora gitmeyi doktordan emin olamadık bakalım son testlerden sonra herşey belli olucak
112233445566 cheesecake ne zaman yapılacak son testler bende merak ettim biseyi yok gibi ama inşallah hayirli haberler alırsınız
cheesecake Nanem123 teşekkür ederim insalalh değildir son 2 testen sonra başka doktora gitmeyi düşünüyoruz doktorun direk otizm yüksek demesi esimide benide perişan etti Parka ciktigimizda kendi çocuğumla diğer çocuklar arasında konuşma haricinde fark göremiyorum Sanki 1 kelime söyleye bilse gerisi gelicek gibi uğraşıyorum konuşması için tüm ilgiyi ona verdim sürekli konuşmaya çalışıyorum TV hiç acmiyoruz inşallah ise yarar bunlar
1bussra cheesecake bende merak ettim bugün testler vardı sanırım durum nedir acaba bizi de bilgilendirir misin lütfen