Nanem123 bebeğiniz kac aylık çocuk psikologuna otizm dogustanmidır diye sorduğumda bununla ilgili çalışma yapılıyo kesin bişey değil dedi bende şaşırdım, yediği içtiği seylerden bile olur dedi ona daha çok şaşırdık 2 sorunumuz olmasına rağmen yüksek ihtimal otizm dedi , oğlum işaret parmağını sürekli kullanır göz teması vardır uzun süre bakabilir kitaplardaki görselleri parmağıyla gösterip söylememi ister , buna rağmen otizm denildi, 2 test kaldı , emin olmak için başka doktorlarada goturucem ,