Daha öncede post açmıştım oglumdan şüphelerim var diye , hiç kelimesi olmaması ve ismine bazen bakmaması doktora gittik yüksek dedi 3 test varmış biri yapıldı diğer ikisi haftaya TV çok maruz kaldı artık izletmiyoruz benim gibi çocuğu olan anneler varsa bebekleriniz deki belirtileri yazarsanız sevinirim .