cheesecake çok geçmiş olsun size de ama bence otizm değil uyaran eksikliği, güzel bir özel eğitimle 1 senede toparlayacağını düşünüyorum, benim yeğenimde sizin çocuğunuz gibiydi hiç ekran görmemesine rağmen konuşmuyodu asla ve her şeyi işaretle anlatıyodu ama her şeyi biliyodu, 2 yaşında özel eğitime başladı şuan 3.5 yaşında sanki başka bi çocuk var karşımızda o kadar dillendi ki asla inanmazsınız öyle olduğuna ve çok özgüvenli oldu