kubraztrk benim bebeğim 2 ay 7 günlük,daha yeni yeni alışmaya başladım ama keşke ilk 1 ay bana bu yaşadıklarımı önceden birisi söyleseydi diyorum,mesela: dünyaya yeni geldi,yabancı bir yerde kendini tedirgin hissediyor ve sürekli yanında istiyor seni bunun kadar normal bir şey yok.yenidoğanların zaman kavramı yok,mideleri çok küçük çok çabuk doyup,çok çabuk acıkacaklardır ve bu senin uykunu bölecektir sürekli.çene kasları gelişmediği için emip emip,duracak,doymayacak,tekrar emecek ve sen kafayı yiyeceksin.çünkü dinlenemiyorsun hiçbir şekilde ve bu insanı daha da sinirlendiriyor.ama geçiyor şu an daha iyi sen de bebek de birbirinize alışıyorsunuz ama unutma annesi o daha hiçbir şey bilmiyor 26 gün önce sıcacık bir yerdeydi vücut sıcaklığını ayarlaması gerekmiyordu,çişi altını yakmıyordu bu acıyı bilmiyordu,karnında bir acı yoktu,ki buna 'acı'kmak deniyor biz yetişkinlerde.geçiyor hepsi geçiyor sağlığımız yerinde olsun yeter ki.