kubraztrk
Canım benim seni öyle iyi anlıyoruzki buradaki bütün anneler olarak!
Bebeğin bu dünyada herşeye yabancı! Elleri kolları bile yabancı ona!
Küçücük karanlık güvenli bir karından çıktı geldi kocaman ışıl ışıl bir dünyaya bir sürü insan bir sürü ses var düşünsene hiç bilmediği bir dünyada ne kadar güvensiz hissediyor alışacak evet zamanla şuan tek bildiği güvendiği sen varsın! Rahmin kokusuyla sütün kokusu aynı olurmuş bebekker annelerini böyle tanırmış bundan devamlı emmek istiyor tanıdığı güvendiği tek yerde olmak için ağlıyor mızmızlanıyor biliyorum çok yorgunsun ama şuan şikayet etmek bir fayda sağlamadığı gibi bebeğinde hissettiğinden daha çıkmaz bir yere taşıyor sizi! Sakinleşmeye çalış ilk 3 ay bebek alışmaz korkma koynunda uyut güvenliğinden emin olduğun şekilde sende onunla uyu! Gerekirse eşin birkaç saat müsade etsin size siz uyuyun o beklesin başınızda bebeği düşürme nefessiz bırakma diye baksın!! Senin onu bırakmadığını onun her ihtiyacı olduğunda yanında olacağını anlayıp tam güvendiğinde bu kadar yapışmayacak sana biz bu süreci 32 günde atlattık ama ben 3 kere bilincimi kaybettim toplasan bende 10 saat uyumadım şuan 6,5 aylık olduk diş çıkarıyoruz biri çıktı 3 tane birden geliyor arkasından çok huzursuzuz birde grip oldu çok üzgün çok acı çekiyor çok huysuz birde uykumuz normaldede yoktu hiç uyumazdı şindi daha bir uykusuz o kadar yoruyorşuan beni kızımla birlikte bende gittim doktora grip başlıyor bendede boğazlarım acıyor diye doktor kaç gündür su içmiyorsun ne bu hal dedi!!! Yüzün dudakların boğazın belli halinden dedi!!! su bile içecek vakit bulamamışım ve farkında değilim!!! Demem o ki ilk günler çok zor geçiyor ama sana güvenip bağlanıyor bunu unutma sakin kalırsan oda sakinleşecek zamanla