kubraztrk çözümü yok vs diyenleri sakın dikkate alma canım. Ben ilk 30 gün psikolojik destek almak istedim hatta ben bu çocuğu tam sevmiyorum sanki diyip duruyordum tipimi hele hiç demiyorum kaşlarımı daha dün aldım 43 günlüğüz bu arada :) sadece az sabır. Ben 9 ay boyunca günde 15 saat uyuyordum neredeyse ama şimdi günde 2 saat uyusam şükrediyorum çünkü zamanla düzene giriyor . Sadece bebekten kendini mahrum bırakma annenin enerjisi bebeğe geçiyor sen iyisen o da iyi ama sen huzursuzsan oda huzursuz. :) Az sabır. Bu arada geceleri bizde nöbetteyiz :))