Biz de 20 gündür tedavi oluyoruz. 3 tür ilaç kullandık 3 günlük en son bu gün bitti kükürtlü yapma ilaç fakat banyo yaptık kızım ve ben kasinmaya başladık daha çok kuruluktan mi oluyor uyuz bitmedi mi anlamadım.aslinda 2. Etap kullandığınızda bitmiş gibiydi memlekete gidecegiz o nedenle garanti olsun dedik bir de yapma.ilaci kullandık. Bitip bitmediğini nasıl anlayabiliriz bilen var mı? Ayrıca bu illetin bulaşıcıligi ne kadar sure devam ediyor ? Kızım kreşe gidiyor ve 20 gündür göndermedim.Yarin göndermem gerekiyor artık çalıştığım için bakacak kimse yok maalesef. Hastalığı atlatanlar bu okul kreş süreci nasıl olmalı? Artık çamaşır yıkamaktan bıktık. Her türlü temizliği yaptık ama geçmiyor bu illet.