Beyzanurxuk merhaba canım uyuzu bnde 6 aylık bebeğimle tam 5 ay çektim ne kullandiysam asla geçmedi en son Osmaniye de kobaner eczanesi var orayi aramami soylemisti bı arkadaş aradım ve durumu anlattım onlar bı karışım gönderdi vallahi ilk günde bile fayda etti 3 günde kurtulduk ben emin olmak için bı hafta sonra tekrar 3 gün uyguladım onlar kıyafeti flan da nasıl yapman gerektiğini soyluyo zaten nemlendirici krem de gonderiyolar ddiginiz gbi ilaçlardan dolayı kuruluk oluyo ve oda kaşıntı yapıyor bu krem de kuruluğu önledi çok şükür ki atlattık ben tam kafayı yemek üzereydim oyle söyleyeyim imkanınız var ise arayıp ilacı isteyin