Beyzanurxuk Canım gecmiş olsun.Sana tek dicegim şu kükürt sabunu al,ayrı ayrı keseleriniz olsun o sabunla keselenin .çabucak gecicek.evzacılarda kükürt karısımı krem yapıp verıyolar genelde kükürt iyi gelıyo cunku.Aynı yatakta yatmayın herseyı degstrın kaynar suyla yıkayın.eşyalarınızıda yıkayın.vucut ısısından gecıo en cok.dedıgımı yap pişman olmassın .