MomofGok merhaba, yaşadıklarınızı harfiyen eksiksiz yaşıyoruz. Her gün kaka yapan, bir gün yapmasa ikinci gün yapan çocuktu. Ağustosta 3 bitecek kızımın. Şu son 1 haftada yaşadığımı bir tek siz anlarsınız. Bir de evden uzak şehir dışındayız. Bulundugumuz şehirde devlet hastanesindeki acil eoktoru lavman dedi. Kendi doktorumuzu aradık 2-5 yaş arası anal dönem, çocuğa zararı olur yaptırmayın sakın dedi. Lavman yaptırmadık. 1,5 gündür dulcosoft kullanıyoruz. Zeytinyağı içirdim. Armut yedirdim. Kayısı asla yemiyor. Yemek yemiyor su içmiyor. Sürekli anne popomun içi acıyor krem sür diye hıçkıra hıçkıra ağlyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Siz doktora gittiniz mi, geçti mi rahatsızlığınız? Lavman yapıldı mı?