MomofGok bizde kronik kabızlık yaşadık hala da devam malesef 20 gün lavman kullandık o dönem psikolojisi cok etkilendi bebegiminde bizimde tabi ben bi tarafta o bi tarafta ağladığımız günler oldu doktor hastaneye yatırın burda daha iyi lavman yapılır katılasmis kaka dedi acıdığı için yaomak istemiyor dedi sonra başka doktor arayışına girdik oda başta lavman verdi şurup ve kremler ve psikolojik olarak sürekli konuşun anlatın dedi o günlerde ben sıradan bir krem bile süremedim okadar korku aciycak olayı oldu kovaya su doldurup içinde beklettik çünkü kabızlık olunca çatlak ta oluyir o acıdığı için yapmak istemiyor en önemlisi de diyet verdi diyete uymadigimiz gün başa dönüyoruz ve düzenli suruba rağmen şuan ni doçent cerraha gidiyoruz 3 hafta da bir takip ediyor umarım kısa sürede geçer yorucu bir süreç