Kiymett been ilk 8 ay her ay götürdüm. Devlette bir doktor çok iyi ilgilendi hep ona götürüyorum sağolsun hatırlıyor da hep. Genel muayene eder misiniz diyip kafamdaki her şeyi soruyorum. Boy kilo bakıyor göz kulak baş kontrol ediyor. Beslenme uyku vs. Soruyor ben de şöyle yapıyorum doğru mu diyorum. Şu sorunumuz var diyorum mesela. Ona göre konuşuyoruz. 9. Aydan sonra 3 ayda bir gelsen yeter dedi. Zaten benim de sorularım azaldı. Şu an 1 yaş 1 aylık. 1 ay sonra götüreceğim yine.