İlk iki ay doğum yaptığım hastanede doğumdan beri kontrollerini yapan çocuk doktoruna götürüyordum. Çok da memnundum ama hem hastane biraz uzak, hem pahalı bir hastane (muayene ücreti 1200 TL ve sürekli artıyor. Bebeğime benim üzerinden Tss yaptırdım ama işten çıkarsam sigortam yenilenmeyecek ve normal şartlarda o hastaneye her ay o parayı veremem), hem de doktorum iyiydi evet ama çok kötü düşünen biriydi her şeyin altından kötü bir şey düşünüp ona göre ilerliyordu.
Bütün bunlar bana iyi gelmeyince evime daha yakın bir hastanede bulunan bir çocuk doktoruna geçtik.
Ben şu an da çok memnunum. Her ay düzenli kontrollerini yapıp gelişimini takip ediyor. Her soruma cevap veriyor, telefonu da var, şu an çok şükür bebişimde bir sıkıntı yok ama olursa hemen telden de ulaşabilirim.
- Aya kadar her ay (ekstra bir rahatsızlık çıkmadığı sürece) düzenli kontrollerini yaptırmayı düşünüyorum.