Kiymett 4 buçuk aylığız. Her ay düzenli olarak götürdük. Boy,kilo, bas çevresine bakılıyor. Aşı durumları ve varsa ayina göre başka önemli noktaları konuşuyoruz. Aklıma takilanlari önceden not ediyorum. Örneğin bebeğimin başı çok terliyor. Özellikle emerken su içinde kalıyor. Dr onemli olmadığını ve neredeyse tüm bebeklerde olabileceğini söyledi. İnternette bas terlemesiyle ilgili yazılanları okurken kalbim sıkışıyordu dr öyle söyleyince rahatlamıştım.