Bizde meme reddi yaşıyoruz. Devletin özel emzirme eğitimi veren yerleri var 2 seans orta gittik hatta daha devam ediyor. Orada bana çok yardımcı oldular. Her yöntemi deniyorlar ve ne için meme reddi olduğunu bulmaya çalışıyorlar. Benim bebişim de önceden 15-20 dk emiyordu bir aylıkken bu süre azalmaya başladı. Bu süre iyice azaldı ve bir iki dakikaya ve hatta hiç emmemeye başlamıştı. Bebeğim aç emmek istiyor ama emmiyordu. Ben sabr ettim bol bol ten teması kurduk. Şükür iki üç gündür emmeye başladı 🤲🏻❤️ birsürü yöntem denedik. Ama Allah kimseye böyle şeylerle sınamasın gerçekten zor bi süreç