Semihbebek1 15 günlük mü bebeğiniz? Hayır biberon kullanmadım ilk doğduğunda sadece sütüm gelene kadar iki kez biberonla mama verdik o kadar ilk 10 gün falan bir sey yoktu gayet iyiydi sonra emmemeye,memede ağlamaya,kendini geriye itmeye başladı gazdan dediler bilmiyorum ben sabırla devam ettim memeye alınca ağlıyordu sakinlestiriyordum(kucakta yada besikte vs ki 1 saatimi aliyordu neredeyse sakinlestirmek) sakinlesince tekrar veriyordum tekrar ağlıyordu derken derken neredeyse 3 saat böyle sürüyordu en son açlıktan tutup emiyordu….bu süreçte mama vermeyide denedim ama yemiyordu kızım kusuyordu…çoğunlukla ayakta zıplayarak veriyordum öyle tutuyordu cidden işe yariyordu yani sende deneyebilirsin bunu canım…işte böyle zıplaya hoplaya bi o ağla bi ben ağla geçirdik 40 günü 😂 şimdi daha iyi emiyor çok şükür 💗