alya00 bence yanlış düşünüyorsunuz. Kesinlikle sizin sabrınız bu konuda çok önemli biz bile yavaş yavaş emmeye başladık. Hiç kötü düşünmeyin en kısa sürede emecek ve gün gelecek artık emmesin diye gözünün içine bakacağız ama o kendisi emmek isteyecek. Ben neredeyse 2 aydır çektim ve başarıya doğru gidiyorum. Allahım inşallah size de nasip eder. Ama kendinize ve bebişinize inanın. Sürekli olumlu düşünün ve beraber başaracağız bu günler geçecek diyin😊❤️ dualarım sizinle 🤲🏻😊