Nanem123 haa tmm anladımmm. Benim kızım tam 33 aylıkken başladı. Konuşması kendini ifade edebilmesi çok iyiydi. Zaten çok da sosyal bir çocuktu. Okulun ona kattıkları inanılmaz… evde ona yetemiyordum. Canı çok sıkılıyordu. Sürekli bir şeyler yapmamıza rağmen memnun değildi. Oyun oynarken bile “anne hadi oyun oynayalım “ diyordu….
Kardeşi de olacağı için, o doğmadan yazdırmak istedik. Ve hasta olup okula gidemediği zamanlar evde tepiniyordu okula gidicem diye… öğretmenlerini arkadaşlarını çoookk seviyor. O yüzden bende çok faydasını gördüm. Fakat daha küçükken gönderemezdim. Çalışıyor olsaydım elbette gönderirdim ama..