Nanem123 Tuna 2,5 yaşından beri okula gidiyor. Şu an 5 yaşında ve aynı zamanda oyun terapisine gidiyor. Gittiğimiz psikolog Tuna’nın okul deneyiminden çok memnun. Kızmıyor yani hepsi, genelleme yapmayalım. :) Bahsettiğiniz “inanılmaz derecede kızgın olan” kesim genelde tvlere canlı yayınlara katılan ne diyeceğini şaşıran insanlar. Çalışmak zorunda olan bir anne ne yapsın? Anneanneye babaanneye mi versin? Bakıcı mı tutsun? Hangisi daha güvenli? Evde fasulye ayıklayarak, yabancı ilgisiyle ve sevgisiz büyümek mi akranlarıyla oyun oynayarak mı? Her zaman tercihlere saygı duyuyorum fakat çalışmayı tercih ettiği için bir anneye “çok yanlış düşünüyorsunuz” demek bence asıl yanlış. Her duyduğuna inanmayan, kendi aklıyla, araştırmasıyla ve öğrendiği bilgiyle hareket eden kişilere lütfen saygı duyalım. Fikriniz varsa söyleyin elbette fakat kaynağı belli belirsiz bir genelleme ile duyguları istismar etmeyin lütfen.