Evet tüm tartışmaların ışığında şunu söylemek isterim ki, okul mbcesini önemi oldukça büyük. 3 yaşından itibaren okula gidebilir çocuğu yavaş yavaş alıştırarak tğm gün bırakmayarak belli saatlerde. Ancak ülkemizde bir öğretmen olarak şöyle bir sıkıntı var. Önğne gelen okul açıyor. Bu konu hakkında hiçbir eğitimi bilgisi olmayan sadece ticarethane gözüyle omulu gören işverenler haline geliyorlar. İyi öğretmen seçemiyorlat seötiklerini de ellerinde tutamıyorlar. Ucuz işçi olsun diyip tecrğbesi olmayan ya da bit eyrde tutnamamış kalitesiz öğretmen çalıştırarak çocukların eğitimlerinden çalıyorlar. Sabah 7 den akşam 8 e kadar açık anaokulu olur mu hiç. Aman annenin işi görülsün diyip okulu açık tutuyorlar. Tamamen veli kaybetmemek. İyi okullar da dünyanın parası insanlar gönderemiyor. Tabi ucız okullar kötü demiyorum. Tamamen öğretmen şansı ama bu zamana kadar asgari ücretle elinde uzun yıllar eleman tutmuş okul pek görmedim. Öğretmen kadrosu zart zart değişir. Kalite önemli.herkesin okul açabiliyor olması ürkütücü. Parası olan anaokulu işletiyor. Üzücü bir durum.