Smry sizi o kadar iyi anlıyorum ki benim bebeğimde 7 aylık sütüm azaldı ek gıda istemiyor diş çıkarma döneminde bugün patladım artık kendi kendimi dövdüm üzüntüden aç bebeğim ve açlıktan uyumuyor verdiğim herşeyi reddediyor.Çevrem bana hep çocukları o kadar çok seviyorsunki kendi çocuğuna hiç kıyamazsın diyorlar tabiki kıyamam o benim canımdan bi parça ama dışardan bi bebeği öpüp koklamak sevmek çok farklı anne olmak onun sorumluluğunu taşımak çok farklı.Yalnız değilsiniz bizimle aynı anda kaç anne sinir krizi geçiriyordur birbirinden habersiz bu bizim kötü anne olduğumuz anlamına gelmiyor ve kimse bizim anneliğimizi sorgulayamaz bugünlerde geçecek sabretmekten başka çare yok şükürler olsun ki rabbim bize anneliği tattırdı🙏