Smry mükemmel olmayabilirim ama olmaya çalışıyorum. Ve evet hiç kızmadım. Çünkü kızınca anlamayacak anca onu huzursuz eder bende sonra vicdan azabı duyarım. Sizin kendinizi dövmeniz yastıkları dövmeniz bile sıkıntılı işte destek almalısınız eşinizden, ailenizden, herhangi birinden. Bir gün o sinir haliyle bebeğinize yanlışlıkla ters bir harekette bulunabilirsiniz bu davranışları sergiliyorsanız şimdiden. Yanlış anlamışsınız beni saldırıya geçmişsiniz ama gerçekler bunlar. Hepimiz aynı yollardan geçtik evet ama sizin öfke kontrolünü sağlamanız lazım. Çünkü bu bebek büyüdükçe daha neler neler yapacak sadece uyumadığı için verdiğiniz tepki bu.