Smry ben de yalnızım bebeğim 5 aylık. Eşim çok yoğun çalışıyo. Ben de bu yaşadıklarınızı bugün yaşadım ve bi de bu yetmiyomuş gibi acaba yetersiz miyim diye sorguluyorum. Mental olarak çok yıprandım. Bebeğim huysuzlandıkça ben geriliyorum ben gerildikçe bebeğim huysuzlanıyo bu bi paradoks. Boşverin işi gücü aralıksız uyuyamıyosunuz ama 10 dk dahi olsa bedeninizi gevşetin ve sakince yatın. Bugün benim için gerçekten zor bi gündü. Bebeğim uyuyunca çok ağladım. Ona hissettirmemeye çalışmak çok daha zor geliyo. Bugün kendime hep 5-10 yıl sonra kucağımda onu istesem de uyutamıcam sabret diye diye sakinleştirdim kendimi. Sinirlendiğinizde bi elinizi yüzünüzü yıkayın bi de iyi gelir. Umarım dinlenebilmişsinizdir