Ymnmummy Ah ne güzel yazmışsınız, inşallah bir gün bana da buraya kızımın kalbindeki delik kendiliğinden kapandı yazmak nasip olur🤲💕 Sizin delik bizimkinin yarısı kadar ama farklı yerlerdeler evet, eğer dediğiniz gibi bizimki daha masumsa delik büyük olsa bile belki bir ihtimal kapanır Allah büyük bolca dua edip herkesten de dua bekleyeceğim 🌸 Burada paylaşınca insan çok rahatlıyor, öğrendiğimden beri yavrumun yüzüne her baktığımda bu hastalığını düşünüyorum anne olmak gerçekten çok zormuş ama çookkk da güzelmiş…