Ymnmummy Merhabalar, yazdıklarınızı gözlerim dolu dolu okudum gözünüz aydın derinden bir ohh çekin🙏💕
Benim bebeğim de şu an 23 günlük, tansiyonum vardı 37+2′de doğum yapmak zorunda kaldım. Doğduğunun ertesi günü kontrolde kalbinde üfürme tespit edildi ve hemen çocuk kardiyoloji doktoruna götürdük. Kalbinde 8.5 mm ASD delik olduğunu yani kulakçıklar arasında delik olduğunu ve kendi kendine kapanmasının zor olduğunu söyledi ileriki yıllarda anjio ya da cerrahi ameliyat gerekebilir dedi dünya başıma yıkıldı kızım resmen bir kalp hastası olarak doğdu ve her an bunu düşünüyorum onun minicik bedenine bakarken acaba benim suçum mu diye kendimi suçluyorum😓… Dün başka bir kardiyolog gördü o da aynısını söyledi, iki doktor da ilaç vermedi 6 ayda bir takip edeceğiz dediler. Dünkü doktor bu hastalığı düşünme hiç boşver internet araştırması da yapma çünkü üzülürsün sütün kesilir annesi sen sadece bebeğini emzirmeye ve büyütmeye odaklan dedi ama bu çok zor😞 Acaba bu hastalık hakkında bilginiz var mı, ya da burada bu büyüklükte ASD deliği olup kendi kendine kapanan tanıdığı veya bebeği olan var mı yorumlarınızı bekliyorum