fatmagunes02 1 yaşında oldu işte bizim çok zorlu geçti ameliyattan 3 gün sonra kalbi durdu kalbi durunca böbreğe vurdu 16 gün böbrek diyalize yaptılar idrarını yapamıyordu 16 gün sonunda yapmaya başladı herşey düzeldi artık gidecez derken solunumda sıkıntı olmaya başladı trake açtılar yani boğazını deldiler..eve çıktık 2 ay boyunca oksijen aldı sonra düzeldi oksijenden ayrıldı. Boğazını kapatmak için tekrar hastaneye gittik bu sefer de ameliyat sırasında ses tellerinin biri felç olmuş kapanmasi için onun düzelmesi lazım dediler her hafta yutma terapistine gittik geldik. Ses telleride düzeldi.. Kapatabiliriz dedi ve yatış yaptık hastaneye denediler ama kendisi nefes alamadı neden böyle oldu diye göğüs bölümüne yönlendirdiler oraya gittik işte cuma günü de bronoskopi yapılacak akciğerlerde bişey mi var neden nefes alamadı diye onu bekliyoruz bakalım 1 yıl oldu hala boğazı delik nefesi oradan alıyor orayı temizliyorum hergun falan çok zor gerçekten çok yıprandım..Ve sesini 1 yıldır duymuyoruz 😓 ne gülmesi var ne ağlaması çıkınca duyacaz inşallah bizim de zorlu sürecimiz böyleydi az kaldı bakalım sadece sıkıntı boğazındaki delik kaldı. Kalbiyle alakalı hiç bir sıkıntısı kalmadı çok şükür 3 aya bir kontrole gidiyorduk,şimdi 6 aya bir gidecez