remates benım kızımda öyleydi benı emmedi sadece uyumak için gögsümü isterdi doktora soyledim bu durumu kendini öyle guvende sizi tanımak için yapıyo musade edin kalsın dedi 3 aylık olunca bıtaktı kendi basına uyumaya gecti şimdi 17 aylık ayrı yatıyoruz uyuması uzun sürdüğü için ayagımda sallıyorum aksamları gunduzleri desteksiz uyuyo