Yavrucak 9 ay içinizde güvenle yaşadı şimdi birden boşlukta koca bir dünyada yalnız. Daima sizin kokunuzu sıcaklığınızı araması o kadar normal ki. Yenidoğanlar uyur klişesi yalan bence. Ben de deliriyordum bu çocuk neden uyumuyor diye. 2 ay kucağımda uyudu geceleri dikey sırtımı yaslar uyurdum. Ama geçiyor zamanla elbette. Mesela şu an diş döneminde gece yine birlikte yattık 😅 bizeihtiyaçkatı olduğu müddetçe böyle yapıyorlar üzülmeyin