Merhabalar 35 günlük bebeğim var yatakta yanımızda uyuyor veya kucağımda ama beşiğine koyunca en fazla beş dk sonra uyanıyor ağlamaya başlıyor bugün de bir türlü uyumak bilmedi sürekli 10 15 dk uyuyup uyandı karnı tok sütüm geliyo ama yine de memede uyumak istiyo ve gaz problemi yok konu hakkında fikri olan yazabilir mi acaba beşiğe koyunca neden uyanıyor