Zm12 size naçizane önerim hazır süt kullanmamanız . Sonuçta bimin sütü dolapta günlerce duruyor açıldıktan sonra, bu da içinde yığınla koruyucu olduğunun kanıtıdır. Mutlaka çiğ süt alın güvenilir bir yerden ve hazır yoğurtlar gerçek yoğurt bile değilmiş arttırmak için içine birsürü yapay şey koyuyorlar . Ben ilk başta hep ev yoğurdu alıyordum kayınvalidemden ya da kendimin bi öncekinden ayırıyordum. Sonra burda birinin Activia ile mayaladığını gördüm. Çok güvendiğim bir diyetisyenim var -elifkaracanoğlu- ona danıştım . Oda probiyotik açısından activia veya eczaneden alınan yoğurt mayalama tozlarının en faydalı olduğunu söyledi. O günden beri activia ile yapıyorum . Hem taş gibi oluyor hemde çok lezzetli. Fırında yoğurt mayalama diye Google a yazın o tarifin tutmama ihtimali yok. Ama dereceyi iyi ayarlamanız lazım serçe parmağınızı sokup 8 e kadar sayıp ısırması lazım ama yakmaması lazım 😅😅 ya da boşverin derece alın en kolayı 🙏 ama hazır süt hazır yoğurtla yapmayın. Bizler bebeklerimiz için en faydalı neyse onu yapalım inşallah