Zm12 bimden falan almayın normal sütçü yok mu eve bile getiriyorlar onlardan alın ayrıca mayalanırken şeker ve tuz katıldığını ilk defa görüyorum yıllardır mayalarım böyle bir yöntem yok. Kaynatın sütü iyice kaynasın ocağı alın 30-40 dk bekleyin parmağınızı süte değdirdiğinizde hafif yanıyorsa mayalanmaya hazırdır az bi yoğurdu çırpın katın içine üstünü kapatıp sarıp sarmalayıp mayalanmaya bırakın