Kızlar bebeğim 6 aylık oldu ve malum ek gıda vakti geldi. Evde yoğurt mayalamak istedim bimin günlük sütünden aldım ve hazır yoğurt ile mayalamaya başladım. İlk başta 500 ml kadar sütü fokurdayıncaya kadar kaynattım orta ateşte,ardından 10 dakika kadar da kısık ateşte kaynattım. Bir tabakta da 1 yk yoğurt,az şeker ve az tuz koydum çırptım. Sütün sıcaklığı serçe parmağımı yakmayacak şekilde 10 a kadar falan saydım ardından hazırladığım yoğurtlu karışımı içine döktüm ve karıştırdım. Üzerine süzgeç gibi birşey kapattım ve sardım 5 saat boyunca dışarıda durdu şimdi dolaba alayım dedim ama su gibi nerede yanlış yaptım daha tutar mı yoksa belli olur muydu sizler nasıl yapıyorsunuz nerede yanlış yaptım 🤔