midekoruyucu ben 🙋♀️🙋♀️ normal doğum yaptım,2 yıldan fazla süre sonra korse kullandım,yememe içmeme dikkat ettim ve gerçekten kilo verdim,göbek gitti,3 kademeli olan korsemin en sıkı kısmına geldim şimdi s bedenini almayı düşünüyorum.İlk aldığımda en geniş olan kıskını eşimle zor takmıştık😄sadece korseyle olmaz ama yeme içmeye de dikkat etmelisiniz 😊