midekoruyucu canım ben spora başlamıştım kızım 17 aylıkken o ara sporcu korsesi takmıştım baya terletmeli bi şekilde ama ne oldu bil bakalım 😂 göbek inemeden 2.ye hamile kaldım o yüzden şuan umursamıyorum, ben sezaryen olmuştum bu arada zayıflasamda göbeğim hep var bekarken de öyleydi 🥲 bi de alırken dikkat et bu çıt çıtlar bağlananlardan alma kan dolaşımını engellediği için pıhtı attırabiliyormuş allah korusun