Sonbahar01 midekoruyucu geçen gün eşimi zor ikna ettim hamile olmadığıma 🥲 göbek aynı 5 aylık gibi. 10 ay oldu doğum yapalı aynı sizin durumunuz dayım. Doğum dan sonra gitti sonrasında yiyince sistim üstüne hayız da olmuyorum iyice şişim
midekoruyucu Sonbahar01 aynıyım yemin ederim bak ben kızım 21 aylık olunca adet olmaya başladım o da iyice şişirdi beni 🥲 eşim de bana sürekli diyor adet de olmuyosun acaba hamile misin, ay hadi İnşallah diyor. Diyorum tövbe de yaaaa. Sanki kendi bakacak 😏
midekoruyucu slkmsncemile 😂😂😂😂😂 çok iyi fikir belki bende de işe yarar 😂 acaba ben hangi beden alsam ?? Normalde 38-40 arasıydım. Şuan 42 🫠 çok moralim bozuluyor.
slkmsncemile midekoruyucu ben 1 beden küçük aldım fkdkdk 38 olmak için 40 alıyordun. 38 aldım. 36 olayım diye…
midekoruyucu Ssyloganne ben temmuzda doğum yaptım düşün 🫠 o sıcakta takamadım. Bence tak ya 5 ay olmuş daha yeni sayılır kalmasın göbek 🥲
midekoruyucu Ucansupurge zaten dümdüz değildi hiç bi zaman ama bu kadar değildi. Bu resmen bi sarkmış deri gibi yani ne biliyim sıkıyorum ellerimde çok komik 😂😂 sıkılaşır mı cidden biraZ
Ucansupurge midekoruyucu Valla ciddiyim düzenli spor ve korse sıkılaştırır. O 120-140 kilo olan insanlar nasıl eritiyor o göbekleri 😂 deri ameliyati olanlar hariç
Sonbahar01 midekoruyucu ya bende düşünüyorum korse az yiyipbide sporla bence baya gidecek en azından giydiğimiz şeyde göbek çıkmaz
123321123 midekoruyucu ahahahhaha cok guldum gercekten ya normal başlıga cevap gelmeyip kaynana görümce postlarına ilgi coklugu takdire şayan😂
Sonbahar01 midekoruyucu ya bence hiç ümitsizliğe kapılmayın yapabilirsin kimler kimler kilo veriyor olmazsa bide inceltme yaparsın güzellik merkezinde
acabahamilemiyim midekoruyucu asla bozma morelini korse ile vücudunu şekillendiren bir ton insan var sen de dene ne zararı olacak ki ama üç beş gün takıp sonra atma düzenli kullan
Sonbahar01 midekoruyucu benimki aşırı korkar hamile olsam sanırsın kendiis bakıyor..benim yerime kendisi lohusa depresyonuna girdi sağolsun. Ya tişört tayt giyiyorum gözükmüyor ama crop giyemiyorum pırtlıyorm bende böyle ayva göbeği gibi kaldı tabi biraz daha büyük 😂 kavun gibi. Bende köşede karar verirsem başlicam. Yukarıda arkadaşın dediği çok mantıklı. Köşeyi sıkınca yeme isteği de olmaz bol su spor.
midekoruyucu Sonbahar01 ahhahah evet evet tam olarak kavun 😂 çok iyi benzetme oldu. Vallahi deneyelim bişeyler ya. İnşallah işe yarar 🥲
midekoruyucu Sonbahar01 kullanmadım onun pişmanlığı çok. Bunu kendim yaptım yani kendime ☹️ aman eşime söylesem ben seni böyle beğeniyorum der izin vermez. İstiyor 100 kilo olayım 😏
midekoruyucu acabahamilemiyim moralim yerine geldi sayenizde teşekkür ederim ♥️ azimliyim bu sefer. Sıcak mıcak dinlemeden takıcam İnşallah
Hazal-askin midekoruyucu owli korse öneririm.lastikli kısmı istediğin kadar daraltip bel oyuntunu oluşturabilirsiniz bide rahatsız da değil ben onla tüm gün temmuz sıcağında kullanabiliyordum