midekoruyucu ben de doğum yapalı 1 yılı geçti. Korsemi kullanamadım, doğumdan sonra ameliyat olmak zorunda kaldım çok fazla dikişim vardı. Sonra da artık kullanasım gelmedi, korseyi de sevmedim 😃
15 aydan sonra aklım başıma geldi. Şimdi evde leslie yapıyorum. Leslieden sonra karın egzersizleri yapıyorum ama diastasis recti için olandan. Bir de günlük rahat kullanabileceğim bir korse sipariş verdim, onu da kullanıcam. O göbek gidecek 😃 gitmese bile denedim derim bari 😃